Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Generelt - Snyd.dk > Information fra Snyd.dk

Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet

Opdatering af nyt snydekode indeks i nat

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 05-04-09, 19:37   #1 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Exclamation Opdatering af nyt snydekode indeks i nat

Hejsa,

Jeg vil lige give en melding om at der her i aften og i morgen vil kunne opleves fejl rundt omkring på Snyd.dk - grundet at jeg arbejder på at overføre det nye snydekode indeks vi har arbejdet på i noget tid.

Forummet får nok lov at forblive online mens dette skifte sker, men jeg kan ikke garantere noget. Så fortvivl ikke hvis alt ligner l... når du kigger rundt på siden det næste døgns tid.

Og for ikke at overbelaste serveren mere end nødvendigt, så undlad venligst at sidde og trykke F5 konstant i indekset - når opdateringen er klar vil jeg skrive det i denne tråd.
Desuden vil jeg når det er overstået skrive lidt om hvad der er af nye ting og funktioner på det nye indeks, samt hvad planerne er fremover.

Designmæssigt har jeg for nemhedens skyld taget udgangepunkt i samme tema vi benytter til Spilanmeldelserne - det er nok ikke det mest optimale design til Snyd.
Men det rigtig positive med dette nye systemet er at jeg fremover vil kunne skifte hele temaet ud nemt til noget helt andet. Når alle funktioner virker som det skal og jeg er tilfreds, hyrer jeg nok en professionel grafiker der kan lave et fedt og 100% unikt design til siden.

Yderligere opdatering søndag nat:
Ok, operationen er indtil nu gået smertefrit Har slettet det gamle indeks og lagt det nye ind. Vil sidde de næste par timer og fange bugs og lukke hullerne.

Vores nye indeks drives nu på Wordpress platformen, som de fleste er bekendt med via almindelige Blogs. Denne platform utrolig stærk og alsidig, derfor har jeg valgt denne til vores nye indeks - et valg jeg med garanti ikke vil fortryde.
Jeg har nu mulighed for at redigere meget nemmere i koden og lave justeringer efter ønsker og behov - super nemt.
Desuden er wordpress (WP) født med en fremrangende Plugin funktion der gør at jeg kan smide små moduler/plugins ind på siden (fx. afstemningen, globus, stjerner ved snydekoder, stemme på kommentarer osv osv.)
Yderligere er WP meget nemt at opdatere rent grafisk. Temaer kan downloades og købes - og med få klik installere.. (Jeg har dog lavet en del hacks til koden af WP, men et 100% designskifte vil maks tage en dag fremover).

Nye ting:
  • Der vises nu kun kategorier der faktisk har snydekoder - dvs. ingen tomme kategorier mere.
  • Har forsøgt at bygge snydekoderne op så de bliver mere læsevenlige.
  • En ny og meget forbedret søgemaskine - giver rimelig præcise og overskuelige resultater.
  • Admins/mods funktion der gør at det ikke mere kun er mig der kan ligge nyt op på siden. Forum mods er alle enten trænet eller ved at blive trænet op i brugen. Fvs. vi er nu flere hænder til at kunne overføre snydekoder fra forum -> indeks.
  • Vi har nu mulighed for at lave almindelige sider i systemet også. Dvs. vi laver nogle sider med Regler, hjælpetekster mv. der vil være let tilgængeligt for alle via topmenuen.
  • Langt bedre understøttelse af nyere teknologier. RSS feed integration og publicering til andre tjenester = mere og relevant trafik til snyd fremover.
  • Plugin systemet som tidligere nævnt. Vi kan udbygge siden med faste moduler der kan forbedre brugeroplevelsen en masse.
  • Åben kommentar funktion hvor mods er med til at hjælpe med kommentar godkendelser. Vi vil få en del kommentarer så det er rart at kunne hjælpe hinanden med arbejdet.
  • Caching, hvilket vil gøre indekset hurtigere i fremtiden. Desuden vil snyd være i stand til at modtage store peaks af trafik uden at siden/databasen går ned. (deaktiveret pt. indtil alt er på plads)
  • Viser nu korte nyheder i sidebaren. Et punkt fra snydekoder, forum og spilanmeldelser.
  • Integration mellem Youtube profilen og siden her. Når der ligges nye videoer op på Yuotube opdateres siden her automatisk.
  • Desuden kan vi nu nemt ligger videoer ind i selve snydekoderne via den interne editor.
  • Tags/søgeord delt op i en Tagcloud
  • Alle snydekoder har en funktion der sammenligner sig med andre snydekoder - i bunden af hver snydekode vil du kunne finde relaterede snydekoder til den du netop kigger på.
  • Skriver mere når jeg kommer på det Der er tons af nye ting og fordele i dette nye system.
Ting der kommer - reminder til mig selv
  • Printvenlig funktion der kun sender det mest vigtige til printeren.
Oplever du fejl på siden, så meld lige ind her

Sidst redigeret af SnydAdmin; 06-04-09 kl 03:36.
SnydAdmin er offline   Citer
Skulderklap af 4 brugere til SnydAdmin
Black1 (07-04-09), nikorayu (06-04-09), themaster (05-04-09), † Daniel † (05-04-09)
Gammel 05-04-09, 19:43   #2 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71
Level up: 21% Level up: 21% Level up: 21%
Aktivitet: 14% Aktivitet: 14% Aktivitet: 14%
Standard

uh... glæder mig. tænkte på om du ville lave den der ting ude i højre side hvor alle tagsene står og ruller?

men ellers skal jeg nok være klar til at lave en ny introduktions video.

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig.
themaster er offline   Citer
Gammel 05-04-09, 19:47   #3 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Citer:
uh... glæder mig. tænkte på om du ville lave den der ting ude i højre side hvor alle tagsene står og ruller?
Tænker du på en slags roterende globus? Den er der, så meget kan siges .

Citer:
Lyder sgu godt . Den gamle ryger snart så.

Ser frem til dette skift. Det bliver spændende, hvordan det nye site bliver modtaget af de besøgende. Hellere et simpelt design fremfor et indviklet og frustrerende, som er til at få grå hår af .
Gammel 05-04-09, 19:53   #4 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores

themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Standard

ja altså den der globus som allerede er på anmeldelses bloggen.

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Gammel 05-04-09, 20:53   #5 (permalink)
Moderator & Skribent

Huma's Avatar

8 Highscores
Vundne Tuneringer: 27

Sted: Holstebro
Alder: 22
Huma har en gylden aura om sigHuma har en gylden aura om sigHuma har en gylden aura om sig
Standard

Themaster: Glæder mig at se den intro.

Og siden bliver superfed.. meget mere brugervenligt.

Clustering hopes become a new shining star! Become the path its light shines upon! Synchro Summon! Take flight! Stardust Dragon!
Huma er offline   Citer
Gammel 06-04-09, 00:03   #6 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Citer:
Originalt skrevet af themaster Se Indlæg

Yep globus er med (endnu) - den har nogle uhensigtsmæssigheder rent teknisk, men får lov at blive for nu.

Og lyder rigtig godt hvis du en dag vil lave en ny introvideo til siden - vil være guld værd.. Vent dog lige lidt til jeg har fået smidt alle de funktioner på siden jeg har planer om og at jeg har fået tilrettet designet lidt så forum, spilanmeldelser, snydekoder hænger lidt bedre sammen

SnydAdmin er offline   Citer
Gammel 06-04-09, 09:54   #7 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores

Standard

jeps jeg skal nok vente med det til et andet tidspunkt.

og det er fedt at du har lavet en twitter bruger jeg har nemlig også en twitter som er her:hamun (munikiki) on Twitter

Gammel 06-04-09, 13:42   #8 (permalink)
X360 Fanboy

Timelime's Avatar

Sted: Danmark, Vejle
Timelime har en gylden aura om sigTimelime har en gylden aura om sig
Points: 3,327, Level: 35 Points: 3,327, Level: 35 Points: 3,327, Level: 35
Level up: 85% Level up: 85% Level up: 85%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Send en besked via MSN til Timelime
Standard

Det gamle Lay-out var meget mere overskueligt.
Gammel 06-04-09, 13:49   #9 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Citer:
Originalt skrevet af Timelime Se Indlæg
Det gamle Lay-out var meget mere overskueligt.
På hvilken måde?

Både søgeknap og kvalitet er blevet forbedret. Jeg vil næsten vove og sige, at det nye design er mere simpelt og lige til.

Hvad finder du uoverskueligt?
Gammel 06-04-09, 14:44   #10 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

jeg elsker det meget nemmere at finde tingene osv og den der afstemning den er total epic 4% på Flame Pillage Shoot - lol

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne

Sidst redigeret af Soyaman; 06-04-09 kl 16:00.
Soyaman er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:02.