|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Information fra Snyd.dk Generel information fra Snyd.dk Teamet |
Skulderklap funktion testes
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige tilføjet en ny funktion vi kan teste. Er en måde at synligt afgive en stemme/skulderklap til en person.
Desuden kan der via søgningen laves lidt statistik i fremtiden over brugere med flest skulderklap mv. Hvert indlæg har fået en "Thanks" knap i højre bund hvor man kan trykke hvis et indlæg er brugbart. Grafikken på alle knapper vil blive skiftet når forummet skal have en grafisk opdatering til sommer. Dette skal ikke forveksles med den nuværende Reputation funktion, men som et supplement. Jeg har også tilføjet en medalje til den person der har modtaget flest skulderklap overall.. kan ses under Rankings Test den ud og meld tilbage hvis du har noget på hjertet. Er det noget skidt fjerner vi igen
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 28-03-09 kl 23:55. |
|
|
|
| Skulderklap af 12 brugere til SnydAdmin | Blackjack ![]() (29-03-09), combatcarl (29-03-09), darkmagicDK![]() (05-04-09), God of Cheating (30-03-09), Huma (29-03-09), nikorayu (29-03-09), ShadowHMF (29-03-09), simon.snyd (07-01-10), Taizun (29-03-09), themaster![]() ![]() ![]() ![]() (29-03-09), utan (29-03-09), † Daniel † (29-03-09) |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
hæhæ sejt
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
Fed idé
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forum Bossen
rep er en overall score på forummet som de færreste benytter, mens skulderklap er noget der vises på enkelte indlæg - for at sige det simpelt.
Med rep funktionen kan du ikke skelne om et enkelt indlæg har givet folk værdi, men det vil skulderklap funktionen vise straks
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 29-03-09 kl 13:10. |
|
|
|
| Skulderklap til SnydAdmin af: | simon.snyd (07-01-10) |
|
|
#6 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
Tommel op for det, Admin. |
|
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til nikorayu | combatcarl (29-03-09), simon.snyd (30-06-10) |
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
i mine øjne er det en slags Rate A Post - så andre på forumet kan se om en lang besked (Guide, anmeldelse, debat etc) er værd at læse. jeg vil klart bruge denne funktion. mange tak Claus
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
smart fordi så hvis man gerne vil takke personen og reputations funktionen ikke virker jamen så kan man bruge skulderklappen som et alternativ. FEDT
![]() og det bedste af det hele er at man kan fjerne det igen (hvis nu brugeren har været dårlig osv.) kunne man ikke tilføje en "no good" så? altså en slags tommel ned funktion? ved godt vi har sådan en i reputationen.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 29-03-09 kl 17:11. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Rep funktionen virker skam - eneste problem er at den ikke virker med æøå.. derfor skal du skrive æøå med ae,oe,aa. thumbs down funktion har jeg ikke kunne finde, men der kan man bruge anmeld indlæg så en admin får besked om der kan være noget snavs vi skal fjerne.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 29-03-09 kl 20:13. |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ved det godt men det er fordi jeg får beskeden
Citer:
Det kan godt bare være mig, men det er lidt mærkeligt.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:01.

【ツ】

Tommel op for det, Admin.

Linear Mode