|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Hjælp til Harry potter - Forbudte bibliotek
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
![]()
|
HJÆLP - er der virkeligt ikke nogen der kan hjælpe mig..sidder altså godt nok fast i spillet
. Kan ikke finde det forbudte bibliotek.. Hvor er det??Ved godt at man skal gennem biblioteket for at finde det men hvor går Jeg igennem til det forbudte? På forhånd tak ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Jeg har nu fundet frem til at jeg skal gennem en eller anden dør/billede, der omkredses af en gylden bue, der skulle være i det biblioteket/læselokale, som derefter føre til det forbudte bibliotek... Måske hjælper det Jer til at hjælpe mig
for sidder godt nok fast her....øv øv...kan og vil i ikke nok hjælpe? Mvh Christina |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
at du skriver 3 beskeder hjælper ikke rigtig. mit forslag vil være du ligger spillet til side for en stund indtil der kommer nogen som kan hjælpe dig.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
men nu kan jeg ikke komme ud af det ..så er kommet videre men sidder nu desvææe lidt fast igen men ikke ligeså meget som før![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syntes det er fint nok du spørger. Du er med garanti ikke den eneste der sidder fast de steder.. Evt. skriv svaret når du selv har fundet ud af løsningen, så fremtidigere brugere derved nemt kan se hvad de skal gøre
![]()
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Jeg fandt vejen til det forbudte bibliotek. På 2. sal - gennem biblioteket/læselokalet - gennem døren med gylden bue, til annekset - gennem lokalet - gennem billedet af damen. Nu skal jeg så tilbage
men åbenbart ikke den samme vej... jeg skal "kæmpe" med en "bogreol" i bogstaveligste forstand, for at springe oven på den og den måske kan føre mig videre i spillet.. Men ved ikke lige hvordan jeg kommer videre med den "levende bogreol"...Nogen der kan hjælpe? Mvh Christina T |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Jeg kan virkeligt ikke komme ud af det bibliotek. Som jeg har beskrevet før, skal jeg gøre et eller andet ved den der levende bogreol men hvad og hvordan ved jeg godt nok ikke..den er svær!
Nogen der ved hvordan? Christina Harry potter - Hemmelighedernes kammer |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:00.

. Kan ikke finde det forbudte bibliotek.. Hvor er det??
for sidder godt nok fast her....øv øv...

【ツ】

Harry potter - Hemmelighedernes kammer
Linear Mode