|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
ben 10 alien force
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
![]()
|
jeg sidder uhjælpelig fast i det nye ben 10, er der mon nogen der ka hjælpe mig og min søn.
vi er kommet til et sted, hvor vi er en dame, og er inde i et rum, med mange computere, der er tre consoller, hvor der dukker ? op på consollen, men lige meget hvad vi gør, ka vi ikke aktivere det der gør at vi kommer videre |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Hjælp! Vi sidder fast et sted i spillet hvor der er to store runde turbiner, med gule runde felter på, som kører rundt. De ligger oven på hinanden og kører rundt. Foran dem er der et rødt felt og en gul/grøn blinkende bane. Man dør når man prøver at gå ind til dem. Hvad skal man gøre for at komme videre?
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Hej. Man skal gå hen til til den konsol hvor lampen er gul(de andre er røde). Her trykker man på den røde runde knap på jeres spillekonsol, herved kommer der en lille sort streg frem på den gule skala lige foran jer. Se godt efter for den er svær at få øje på. I skal blive ved med at trykke indtil stregen er oppe i det gule felt. Når stregen er der kommer der en grøn pil mod venstre. Så fortsætter i hen til den næste røde lampe og fortsætter proceduren. Vi prøvede mange gange før det lykkedes. Held og lykke.
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:53.

Linear Mode