|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
harry potter og fønixordenen - PS2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2009
![]()
|
jeg er noget dertil hvor man skal finde neville for at gennemføre professor spires opgave.. men jeg kan ikke finde ham.. jeg har ps2 udgaven.. nogen der kan hjælpe ?
Sidst redigeret af † Daniel †; 10-02-09 kl 15:26. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
Du behøver ikke at tale med Neville, du kan bar' smutte op på Drengenes sovesal, og ved det bord ved siden af den seng hvor den der tudse ligger, er der en bog. Den skal du bare gå hen til og trykke 'enter' og så begynder du at lave lektier..
Ellers er Neville i Fornødenshedsrummet.. Ps. Har du fuldført Snape's 'opgave'/lektie? Hvis du har vil du så ikke fortælle mig, hvor bogen man skal bruge til det befinder sig? ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
har du kikket i storsalen eller bibloteket??
jeg sidder også fast.. sidder fast i de sidste 2 opgaver hvor man skal hjælpe dem der er med i DA. 1: der hvor man skal hjælpe colin creevey med at få hans kamerar tilbage. det er på taget, men jeg kan ikke komme derop, 2: der hvor man skal hjælpe dean thomas med at finde de talene gargoiler, men jeg kan kun tinde 3. (den der er næsten samme sted som dean thomas, den der er nær colin creevey, og den der er på gangbroen) det er 45% inde i spillet. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
![]()
|
Til: Kis4 Bogen er på biblioteket.. i den forbudte afdeling. næsten bagerst til venstre
Til utan: Du skal kravle derop.til du kommer til en afsats, hvor du skal gå ud på midten (den er lille). der skal du kaste Reparo på en ny afsats lidt længere henne, og via denne kan du kaste Wingardium Leviosa på kameraet, giv slip på den når det er i luften, så griber de det selv! Gargoilerne er ved viadukten, trappen til forsvar imod mørkets kræfter, balkonen på 4 sal, der hvor dean står og den sidste gargoil er i den gårdsplads hvorfra man kan komme ned til bådhuset via en sti, ikke en trappe |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Citer:
s2 |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:46.

jeg vil rigtig gerne ha` hjælp til opgaven, hvor man skal finde 5 gargoiler. nogen der kan hjælpe?!? 

:godt:
s2
Linear Mode