|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Jeg sidder fast i call of duty world at war [wii]
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
Jeg sidder fast i den der sniper bane hvor man skal skyde en mand som løber i vinduet, men geværet rykker sig så jeg kan ikke ramme den, jeg skal trykke på noget så han holder været og jeg ligger stille, ved du hvilken/hvilke knapper jeg skal trykke på?
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja det mener jeg nu også
har set nogle på min klub spille Wii og i alle spil er der et lille vindue hvor der står og vises hvordan man gør
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg vil forslå at kigge i manualen. der er altid en side med styring.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
JEG HVED DET MED AT LIGGE STILLE!: På ``PC, Xbox 360, Playstation 2 og Playstation 3´´ Der hved maskinen jo ikke hvor god du er til at holde vejret, så du må trykke på en knap. På Wiién som jeg også selv har, hved at det er ``OP TIL DIG´´ (Mener det ikke ondt!) at se hvor god du er til at holde vejret. Så du ``skal ikke trykke på nogen knap´´, ``du skal selv holde den stille´´ så godt du kan. P.S. Jeg har selv gjort det, man kan godt ![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| call of duty 5 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:43.

Linear Mode