Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Guides, Hjælp & Walkthroughs > Hjælp - Jeg sidder fast i et spil

Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig

Harry Potter og Fønixordenen

Tråd låst

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 07-01-09, 21:18   #1 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Medlem siden d.: Jan 2009
trille er blevet positivt bedømt
Points: 1,173, Level: 18 Points: 1,173, Level: 18 Points: 1,173, Level: 18
Level up: 73% Level up: 73% Level up: 73%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Smile Harry Potter og Fønixordenen

hej alle sammen jeg er ved at spille Harry Potter og Fønixordenen men men derer 2 steder hvor jeg bare ikke kan finde ud af hvad jeg skal det første er stencirklene jeg har 87 % rasten kan jeg ikke finde jeg kan de der er noget med en sten der kan flyttes men jeg kan ikke se hvor jeg skal flytte den hen håber nogen kan hjælpe mig den endet sted er brolagt grådsplas der har jeg 84 %

håber nogen vil hjælpe mig

Hilsen trille godt nyt år
trille er offline  
Gammel 09-01-09, 06:34   #2 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Medlem siden d.: Jan 2009
trille er blevet positivt bedømt
Points: 1,173, Level: 18 Points: 1,173, Level: 18 Points: 1,173, Level: 18
Level up: 73% Level up: 73% Level up: 73%
Smile

ingen der kan hjælpe det syndes jeg virker mærkelig
og afligevel ikke for jeg syndes at denne sides niveau er faldet helt vildt siden de begyndte at lave den om eller er det kun mig der syndes det
trille er offline  
Gammel 09-01-09, 19:48   #3 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Du er i din gode tro til at mene hvad du vil. Der er åbenbart ingen der lige kan hjælpe hvor du sidder fast, eller det er ikke beskrevet godt nok.

SnydAdmin er offline  
Gammel 09-01-09, 20:55   #4 (permalink)
Dark Lord of the Sith

Darth Master's Avatar

Vundne Tuneringer: 7

Medlem siden d.: Nov 2008
Sted: København
Alder: 22
Darth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sigDarth Master har en gylden aura om sig
Points: 6,420, Level: 52 Points: 6,420, Level: 52 Points: 6,420, Level: 52
Level up: 35% Level up: 35% Level up: 35%
Aktivitet: 42% Aktivitet: 42% Aktivitet: 42%
Standard

Citer:
Originalt skrevet af trille Se Indlæg
ingen der kan hjælpe det syndes jeg virker mærkelig
og afligevel ikke for jeg syndes at denne sides niveau er faldet helt vildt siden de begyndte at lave den om eller er det kun mig der syndes det
Jeg forstår ikke, hvad du mener? Hvis ingen har spillet spillet andre end dig, hvordan kan du så sige at sidens niveau er faldet?
Darth Master er offline  
Gammel 09-01-09, 21:22   #5 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores

SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Citer:
Originalt skrevet af Darth Master Se Indlæg
Jeg forstår ikke, hvad du mener? Hvis ingen har spillet spillet andre end dig, hvordan kan du så sige at sidens niveau er faldet?
Hun må hentyde til det gamle snyd med de andre ejere som mistede alle deres data - og derefter opgav siden i over 6 måneder..
Vi i dag har intet med den gamle side at gøre og har derfor ikke kunne bygge det op som det var (Jeg aner ikke engang hvordan siden så ud præcist).
Men trille er ikke alene om at syntes indekset ikke er optimalt, og også derfor det er ved at blive bygget helt om..
Dog kan man ikke forvente hjælp ved at nedgøre andre. Vi arbejder alle så godt vi kan herinde på at komme med snydekoder på Dansk. Bemærk: Frivilligt!

SnydAdmin er offline  
Gammel 08-03-09, 15:06   #6 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Medlem siden d.: Mar 2009
Simonkf har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 939, Level: 16 Points: 939, Level: 16 Points: 939, Level: 16
Level up: 39% Level up: 39% Level up: 39%
Standard

det er rigtigt det med at man skal flytte en sten.
tag den store sten man kan flytte med og prøv dem alle igennem og stå på dem og tryk på Enter. jeg vil anbefale at du starter MODSAT ugleriget.
Simonkf er offline  
Gammel 08-03-09, 20:11   #7 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

jeg syntes det er for dårligt at du "sviner" snyd.dk til. dem der giver support og snydekoder til siden er frivlige. dvs de bruger deres fritid på det. der er ingen (andre end Claus) som bliver betalt for at holde siden oppe, så tænk dig om næste gang før du sviner nogen til

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline  
Gammel 08-03-09, 20:18   #8 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores

Standard

Citer:
Originalt skrevet af Soyaman Se Indlæg
jeg syntes det er for dårligt at du "sviner" snyd.dk til. dem der giver support og snydekoder til siden er frivlige. dvs de bruger deres fritid på det. der er ingen (andre end Claus) som bliver betalt for at holde siden oppe, så tænk dig om næste gang før du sviner nogen til
Jeg bliver skam ikke betalt på nogen måde. Eneste indtægt der er via reklamerne bruges til Webhosting, Køb af software, leje af scripts, (indkøb af gaver)
Regner jeg min tid ud er Snyd en ren underskudsforretning, men det er en hobby og jeg nyder at ligge frivillige timer i siden.
Hvis der en dag blev penge i overskud, ville de absolut ikke gå til egen lomme, men til at muligvis få en fast ung-arbejder til siden.

SnydAdmin er offline  
Gammel 08-03-09, 20:22   #9 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

Citer:
Originalt skrevet af SnydAdmin Se Indlæg
Jeg bliver skam ikke betalt på nogen måde. Eneste indtægt der er via reklamerne bruges til Webhosting, Køb af software, leje af scripts, (indkøb af gaver)
Regner jeg min tid ud er Snyd en ren underskudsforretning, men det er en hobby og jeg nyder at ligge frivillige timer i siden.
Hvis der en dag blev penge i overskud, ville de absolut ikke gå til egen lomme, men til at muligvis få en fast ung-arbejder til siden.
har du overvejet at checke? vis du mister for mange penge på det kan du risikere at gå konkurs eller bare få en rigtig dårlig økonomi hvilket ikke er så godt

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline  
Gammel 08-03-09, 20:24   #10 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores

Standard

Citer:
Originalt skrevet af Soyaman Se Indlæg
har du overvejet at checke? vis du mister for mange penge på det kan du risikere at gå konkurs eller bare få en rigtig dårlig økonomi hvilket ikke er så godt
Vrøvl Jeg har indtægt fra andre steder i min virksomhed hvilket giver plads til fritidsprojekter som Snyd..
Generelt, pas på med at "vide noget om andre situation" uden faktisk at have begreb om det... (At du gætter på at jeg #1 tjener penge på siden, og #2 nu risikerer at gå konkurs)

Og denne tråd låses nu da det intet har med Harry Potter at gøre.

Sidst redigeret af SnydAdmin; 08-03-09 kl 20:32.
SnydAdmin er offline  
Tråd låst

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:37.