|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Harry Potter og Fønixordenen
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
hej alle sammen jeg er ved at spille Harry Potter og Fønixordenen men men derer 2 steder hvor jeg bare ikke kan finde ud af hvad jeg skal det første er stencirklene jeg har 87 % rasten kan jeg ikke finde jeg kan de der er noget med en sten der kan flyttes men jeg kan ikke se hvor jeg skal flytte den hen håber nogen kan hjælpe mig den endet sted er brolagt grådsplas der har jeg 84 %
håber nogen vil hjælpe mig Hilsen trille godt nyt år |
|||||||||||
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Vi i dag har intet med den gamle side at gøre og har derfor ikke kunne bygge det op som det var (Jeg aner ikke engang hvordan siden så ud præcist). Men trille er ikke alene om at syntes indekset ikke er optimalt, og også derfor det er ved at blive bygget helt om.. Dog kan man ikke forvente hjælp ved at nedgøre andre. Vi arbejder alle så godt vi kan herinde på at komme med snydekoder på Dansk. Bemærk: Frivilligt!
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
jeg syntes det er for dårligt at du "sviner" snyd.dk til. dem der giver support og snydekoder til siden er frivlige. dvs de bruger deres fritid på det. der er ingen (andre end Claus
) som bliver betalt for at holde siden oppe, så tænk dig om næste gang før du sviner nogen til
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Regner jeg min tid ud er Snyd en ren underskudsforretning, men det er en hobby og jeg nyder at ligge frivillige timer i siden. Hvis der en dag blev penge i overskud, ville de absolut ikke gå til egen lomme, men til at muligvis få en fast ung-arbejder til siden.
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
hvilket ikke er så godt
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Jeg har indtægt fra andre steder i min virksomhed hvilket giver plads til fritidsprojekter som Snyd..Generelt, pas på med at "vide noget om andre situation" uden faktisk at have begreb om det... (At du gætter på at jeg #1 tjener penge på siden, og #2 nu risikerer at gå konkurs) Og denne tråd låses nu da det intet har med Harry Potter at gøre.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 08-03-09 kl 20:32. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:37.

【ツ】

) som bliver betalt for at holde siden oppe, så tænk dig om næste gang før du sviner nogen til
hvilket ikke er så godt
Linear Mode