|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Harry Potter Og Fønixordenen
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg sider totalt fast i HARRY POTTER OG FØNIXORDENEN og kan ikke komme videre. jeg er der hvor man skal fange bogen der flyver rundt hvær gang man kommer for tæt på(i bibloteket under 20% inde i spillet )
og aner ikke hvordan jeg skal klare den!! jeg spiller playstadion 2 spillet! nogen der kan hjælpe? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
hej nu ved jeg ikke om det er som i pc spillet men i det spil er der et bord henne ved reolen det skal du løfte hend til bogen og klavle op på det så flyver den igen og så løfter du bordet der over hvor den fløj hen og så flyver den igen det bliver du ved med end til den ligger på det bord der står inden for døren og så kan du tage den håber jeg kunne hjælpe
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
sidder fast igen
![]() sidder fast i de sidste 2 opgaver hvor man skal hjælpe dem der er med i DA. 1: der hvor man skal hjælpe colin creevey med at få hans kamerar tilbage. det er på taget, men jeg kan ikke komme derop, 2: der hvor man skal hjælpe dean thomas med at finde de talene gargoiler, men jeg kan kun tinde 3. (den der er næsten samme sted som dean thomas, den der er nær colin creevey, og den der er på gangbroen) det er 45% inde i spillet. Sidst redigeret af utan; 08-04-09 kl 13:13. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Sted: Danmark
![]()
|
Citer:
![]() dr er en gargoil på vej op til forsvar mod mørkes kræfter når løber på trapper kan du på et tidspunk lidt oppe af trappen dreje til højre og der er den ![]() Den sidste gargoil er på fjerde sal. Lige når du kommer ind af døren til 4. sal fra stortrappen løber du ligeud og så drejer du til højre når du ikke komme længre. Når du er drejet til højre skal du kun gå få skridt så kommer du til et sted hvor du kan dreje til venstre og derude er den. ![]() Ps. undskyld hvis min forklaring er alt for lang ![]() |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:31.

Linear Mode