|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Hjælp :) til gta San andreas ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er der nogen der kender Multiplayer stederne i Gta San andreas
![]() Ville virkelig gerne hvide det ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Her er et kort der nok kan hjælpe dig
![]() Jeg plejer for det meste at bruge nr. 1 på kortet ![]() http://gta.killvoid.com/images/gta-sa/maps/2play.jpg |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
WOW mange tak
det havde jeg virkelig brug for![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
jeg synes at to'ern rød er bedst
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
Hehe' ja jeg er glad for multiplayer stederne men...nogle der kan fortælle mig hvordan man for en ny Girlfriend?? kom til at smadre min den første dag
prøvede at åbne døren til hendes bil men den var låst så bankede jeg den op men den smuttede på tøsens ansigt ![]() anden gang pløkkede jeg den op den smuttede også ![]() tredje gang smadrede jeg hene med vilje for hun var grim at se på ![]()
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Travian freak
![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() Og jo længere man kommer i spillet jo flere kan man vælge i mellem, det kan jeg i hvert fald, og mangler kun den sidste mission... |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:30.

Linear Mode