|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
[INDEKS] Hjælp mig
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
jeg spiller pokemon sapphire og jeg skal til at ha de tre legendariske pokemoner: regiice/registeel/regirock men jeg kan
1. ikke kommer ind i den grotte hvor en af dem er 2. jeg fik at vide at man skulle se i guest nr. 5 men hvor ser man den 3. vis man finder guest nr. 5 i den lille folder man får med når man køber spillet så har jeg den ikke Så vil i hjælpe mig med at klare det i kan bare skrvie guest nr. 5 i dette indlæg så andre også kan se det vis i vil det så vil det bare være alletiders ![]() Sidst redigeret af jonasmp5; 23-12-08 kl 18:29. |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Guest
|
jeg spiller pokemon sapphire og jeg skal til at ha de tre legendariske pokemoner: regiice/registeel/regirock men jeg kan ikke komme ind i grotten og jeg har hørt noget om at man skulle se i quest nr. 5 men hvad er quest nr.5
og vis i har quest nr. 5 vil i så ikke ligge den ind i jeres svar så kan jeg få svaret at vide og det kan andre også? ![]() |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal lave nogle forskellige ting i hver af de 3 grotter, den ene skal man feks have Flash hos et af pokemoner nogle skal man løbe nogle omgange...
Når du kommer ind i en grotte, så gå hel hen til den anden side og tryk på A for at få vist en billed frem, om hvad der står. Det står selvf. i blind skrift, så finder du din menualen som fuglte med spillet og finder sidste side, så kan du oversætte hvad der står, der står opgaverne du skal løse for at få en Regi pokemon frem. EDIT: glemte at skrive at du skal have vundet over E4 før du kan komme ind i grotterne da du skal have de forskellige Special move (som feks. flash, surf osv.)
![]() Mine bannere til Snyd.dk ![]() Clustering hopes become a new shining star! Become the path its light shines upon! Synchro Summon! Take flight! Stardust Dragon! Sidst redigeret af Huma; 23-12-08 kl 23:35. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:29.

Linear Mode