|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
[INDEKS] Gta san andreas
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Hej jeg er kommet til en mission i spillet og kan ikke komme videre??
jeg spiller på pc med joypad, er noget dertil hvor hele byen er i oprør, jeg skal samle nogle grove street medlemmer og kører til unitet station og hente 3 andre, men hvordan for jeg dem med?? skal jeg komme i bil eller til fod?? eller er det et specielt sted jeg skal hente de første?? håber der er nogen der kan hjælpe |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil tro, at der er en markering på dit kort, hvor de kan afhentes via. bil. Prøv evt. at dytte, når du har parkeret din bil ved siden af dem.
Ellers ved jeg det ikke. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mener at der står hvad du skal et eller andet sted i spillet, har selv spillet GTA og havde ikke rigtig problemer med mine missioner
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Prøv og dytte. (virkede i hvertfald ved mig).
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Citer:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Guest
|
hvordan for jeg grove medlemmer til og gå med mig, der står man skal pege på dem og så trykke op, men kan ikke få det til og virke
jeg spiller som sagt på pc med joypad, har også prøvet og springe missionen over ved at downloade fra savegames, men så smider den mig ud af spillet, så det virker heller ikke ![]() |
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Prøv med tastaur istedet, det er meget lettere.
![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:28.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode