|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
+ & - knapper i Zelda Wii
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kender desværre ikke til problemet. Prøv evt. at udskifte tasterne med nogen andre i options/indstillinger.
Sidst redigeret af † Daniel †; 25-11-08 kl 15:13. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Har kigget lidt på nettet for at søge efter dette problem, men har ikke rigtig kunne finde noget. Jesperpihl, er du sikker på at + og - virker i andre spil? Ellers kunne det jo være din Wii Controller der er i stykker. |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jeg vil gætte på at det er wii kontrolleren.
men her er en bruger som havde den samme problem men måske virker løsningen. ELLERS! kan du trykke på den der røde knap (ikke sluk/tænd knappen) men den ved siden af (hvor der er sådan en låg). Hvor du resetter den. Citer:
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:23.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode