|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Far cry2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prøv at læse missionen, det har hjulpet mig mange gange
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prøv at skriv her hvad der står i din mission
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Objetives. = Det er det jeg skal gøre
Meet Reuben at the marina bar. Mission details. Hvad der blev sagt til mig. I got a call from Reuben oluwagembi. He wants to meet me at the marina bar. He says there's been some kind af development in his story. That means The Jackal could be involved. Reuben also warned me that we might have visitors.. Mere er der ikke. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:23.

Linear Mode