Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Guides, Hjælp & Walkthroughs > Hjælp - Jeg sidder fast i et spil

Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig

Rayman Raving Rabbits - Nintendo Wii

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 27-10-08, 21:53   #1 (permalink)
MissKorea
Guest

Vundne Tuneringer: 5

Exclamation Rayman Raving Rabbits - Nintendo Wii

Sidder pænt meget fast i en af de aller sidste baner man skal igennem i Story Mode. Kort forklaring: Der er 4 radioer i 4 forskellige farver, med 4 farvede kaninser til hver radio + et stort kanin monster. Man skal slå på radioerne for at få samme farve kaniner til at danse, og derved slå dem ihjel når de danser. Alt dette skal man gøre på under 50sek.
Man skal "ryste" Wii remoten for at slå, men har på ingen måder fundet fidusen i hvordan man præcist skal gøre, da den kun reagerer nogen gange, men ikke altid på samme bevægelser..
Er der nogen her der kan fortælle mig hvordan f****n jeg kommer videre, for at siddet fast ret længe nu, og det er Pisse irriterende når man er så tæt på at gennemføre!
Gammel 27-10-08, 22:27   #2 (permalink)
Silent Shadow Ninja

ShadowHMF's Avatar

Vundne Tuneringer: 1

Medlem siden d.: May 2008
Alder: 20
ShadowHMF har en gylden aura om sigShadowHMF har en gylden aura om sig
Points: 4,370, Level: 42 Points: 4,370, Level: 42 Points: 4,370, Level: 42
Level up: 10% Level up: 10% Level up: 10%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Standard

Ow, damn så langt tid siden jeg har spillet det spil... Kan simpelhent ikke huske det men hvis jeg ikke tager fejl kan min nevø helt sikkert... Hvis du giver mig til i morgen skal jeg nok prøve at finde ud af hvad man skal...

Og du kunne evt. skifte batterierne ud på din Wii-remote... Det kan nogengange være grunden til at den ikke registrere alle bevægelser, eller du kunne gå tættere på modtageren...

ShadowHMF er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:16.