|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Harry potter 4 - PS2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Konsol???? Det er lidt forskelligt fra konsol til konsol med opgaverne.
![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
hvis du spille på p2 så e det ikke det samme der er en når du er på vej op af tappen til mørks kræfter lokalet også er der en i den gråd hvor du fik opgaven og så er der en i fovlingsnig gård hvor d ugår ud af en lille port også er der en på vej over bro når du er vej til elkise og den sidst er når du går ned til båd huset også går om bare ved der er en stig den følger du så kommer du op til en gård hvor der er en sten trapper du skal op af og så følge sten srtigen til ende
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Heey allesammen
jeg ved ikk´ hva´ hvad jeg skal gøre, fordi at både Ron og Hermione siger, at man skal finde de andre DA-medlemmer på røverkortet, men på røverkortet er der ingen navne, den er helt tom under "Opgaver"!!! hvad skal jeg dog gøre.....? ![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:16.

jeg ved ikk´ hva´ hvad jeg skal gøre, fordi at både Ron og Hermione siger, at man skal finde de andre DA-medlemmer på røverkortet, men på røverkortet er der ingen navne, den er helt tom under "Opgaver"!!! hvad skal jeg dog gøre.....?

Linear Mode