|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
[INDEKS] Hjælp Til Gta4 !
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Hvilke informationer skal man finde på computeren i spørgsmålstegn missionen ?
Fandt ud af det engang, men ved ikke hvad jeg gjorde, prøvede bare alt muligt. Men klarede ikke missionen og så skulle jeg finde informatinonen igen og kan jeg ikke for ved ikke hvad jeg gjorde. Kan ikke komme videre i spillet før jeg har klaret den .. Håber Du kan hjælpe ! Sebastian .. |
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Sep 2008
![]()
|
Det er lidt svært at sige, hvad du skal gøre fordi jeg ikke ved hvilkken mission du er i. Der mange missioner med spørgsmålstegnMen hvis du kan bruge de her informationer så kan det måske hjælpe dig. Tag til tøjbutikken persues og køb et jakkesæt med et lyserødt slips ,og nogle pæne lak sko. Hilsen MRvense P.S har klaret spillet: ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Dec 2008
![]()
|
du skal læse det der står i en rubrik i det øverste venstre hjørne og hvis rubriken går væk skal du trykke på start tasten og vælge breif der kan du se hvor du skal gå hen.
skriv hvis du er i tvivl. ![]() Jokern |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
![]()
|
hej...
jeg er kommet til at slette min profil på min xbox360 hvor mit gta4 gem lå på. den siger det er unknown profil hvad kan man gøre for at få det til bage. er der noget der hedder en parpirkurv???? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvordan kan du "komme til" ?
nå, men. jeg vil forslå du laver en ny tråd om dit spørgsmål under Xbox, chancen for der er nogen som ser dit spørgsmål der er meget større end herSoya
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:15.

Det er lidt svært at sige, hvad du skal gøre fordi jeg ikke ved hvilkken mission du er i. Der mange missioner med spørgsmålstegn
Er det den der mision med little jacob?

Linear Mode