|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Pokémon Diamond
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg kan ikke komme videre i spillet.
Er der noget med at man skal finde en rød taske i spillet og fylde den med pokémoner eller???????? Er der en som kan hjælpe med at finde en pokémon som hedder Riolu? Eller kan nogen forklare spillet i store træk? På forhånd tak ![]() |
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du finder Riolu's æg i Iron Mountain.
Den med den røde taske ved jeg ikke noget om... Citer:
![]()
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Guest
|
[QUOTE=Huma;2925]Du finder Riolu's æg i Iron Mountain.
Jeg spiller Pokémon Diamond og jeg kan ikke finde Iron Mountain Hvor ligger den? (undskyld hvis det er lidt dumme spørgsmål , men det er hans mor som hjælper sune på 9 år med at prøve at komme videre i spillet) ![]() |
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Hehe, der findes kun gode spørgsmål og dumme svar som man siger.
![]() anyways: Ved faktisk heller ikke hvor det er, da jeg ikke har Diamond/Peral/Platinum versioner (Platinum versionen er den nyeste fra Japan, og endnu ikke udkommet i usa/europa endnu) Pokemon spillene til GB+ handler bare om at fange/have så mange forskellige pokemoner som muligt, men det kan kun gøres hvis man har venner med andre versioner end den man har, da det ikke er alle pokemoner man kan få i et enkelt version. så man trader(bytter) osv. samt selvf. løse de mystiske myseterier der er i pokemon verden. (samt standse de onde mennesker/pokemoner)
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Bjerget ligger på Iron Island.
![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2009
![]()
|
Hej alle sammen jeg kan ikke komme vidre jeg sidder fast
jeg har klaret Pastoria lokale gym/wake men jeg har ikke fået noget af ham ellers ved jeg ikke hvad det hedder![]() og jeg kan ikke komme til Hearthome lokale gym/Fantina![]() er der nogne der kan hjælppe hilsen frederi ps.det hvar meningen jeg skulle hedder frederik |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
?du får et æg. jeg fik den ihvertfald af en person
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
men min hukomelse er ik særlig frisk kan desvære ik huske det...
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
Men arceus?? hvordan kan jeg finde ham? han er ik i spear pillar
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:14.

jeg har klaret Pastoria lokale gym/wake men jeg har ikke fået noget af ham ellers ved jeg ikke hvad det hedder

Linear Mode