|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Pokémon Diamond
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal til Mt. Conect før du kan tage til Sunyshore City.
|
|
|
|
#22 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
[quote=Sune;2926]
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2010
![]()
|
for at få RIOLU skal du til iron island og der skal du hjælpe en mand/dame ud af en hule der møder du nogle du skal kæmpe imod
![]() du skal have set alle pokemoner ![]() du skal til mt.maunten men du skal have en master ball med dig og den får du af profeserren og så får du den legendariske pokemon ![]() Sidst redigeret af Huma; 29-01-10 kl 19:23. Grund: 3 indlæg smeltet sammen til 1... |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#26 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2011
![]()
|
Jeg sidder og spiller pokemon diamant, og er kommet dertil hvor man får at vide at vejen er lukket fordi byen har haft et black out, hvordan skal man komme videre derfra? syns jeg bliver ved med at gå i ring og kan ikk finde ud af hvad jeg skal for at komme videre, jeg har 4 emblem, og mangler stadig en fra et center, men får hele tiden at vide at træneren ikk er der og at hun vil komme tilbage en dag når jeg har været andre steder henne.
Nogen der kan hjælpe med at komme videre, har læst at jeg skal op på et eller andet bjerg, men ved ikk helt hvordan jeg kommer derop. Håber der er nogen som kan hjælpe. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:14.

snydekoder til nansonal pokedex

Linear Mode