|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Hvordan bliver man til human med sin Night elf i wow?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ehh...
godt nok spiller jeg ikke wow, men mig bekendt kan man ikke skifte "race" så mon ikke du har kigget forkert? ![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
man kan ikke skifte race i Wow det kan ha været en fejl eller noget, lignede han/hun en menneske pirat? vis han gjorde, var det en ting i spillet som man kan spise og derefter blive pirat
PS de er pisse dyre så lad være med at spilde dine penge på dem, btw de sælger godt vis du finder nogle så sælg dem (kan ikke lige huske navnet)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2008
![]()
|
Citer:
Men ville da godt have den ![]() Nogen som ved hvad navnet er? Sidst redigeret af Marcus543; 09-09-08 kl 13:13. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
hmm tjaaa det kommer an på havde den person du så en trinket eller noget andet få der findes så'n noget der kan transformere dig med en trinket for det meste
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forum Bossen
nu er det godt nok meget lang tid siden jeg spillede WoW, men altså det er henvises til er en effekt man kan få på sig ved at spise en speciel fisk "Savory Deviate Delights" - Man kan blive lille, pirat, nighelf mv.
Effekten er random efter man har spise denne fisk. (Tilberedt fisk) Savory Deviate Delight - WoWWiki - Your guide to the World of Warcraft
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
Det er det samme med Noggenfogger Elixiren.
Noggenfogger Elixir - Thottbot: World of Warcraft Den bliver man enten helt lille af, eller også bliver man lavet om til et skelet. I det nye Wrath of The Lich King er det dog blevet muligt at ændre sit køn og en masse forskellige karakteristiske træk på ens karakter. Mener dog ikke det er blevet muligt at ændre sin race, men det ville da ikke undre mig hvis det bliver muligt på et tidspunkt. At ændre på sin karakter i den forstand at skifte køn, eller ændre på de ting man normalt kun kan ændre hvis man laver en ny karakter(Udover at gå til en frisør) koster vist omkring 100 Danske Kroner, så det er ikke helt billigt at skifte køn i World of Warcraft ![]() |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
Eller det mest u-tænkelige det kunne havde været en GM! men det er nesten umuligt at tænke at se en
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:07.

godt nok spiller jeg ikke wow, men mig bekendt kan man ikke skifte "race" så mon ikke du har kigget forkert? 

PS de er pisse dyre så lad være med at spilde dine penge på dem, btw de sælger godt vis du finder nogle så sælg dem (kan ikke lige huske navnet)

【ツ】

Linear Mode