|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Broken sword 2 The smoking mirror
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Sidder lidt fast i dette spil og håber at der er en som kan hjælpe mig videre.
Er kommet til banen "Zombie Island", hvor jeg er kommet til Theodolite området, hvor jeg har placeret Theodoliten på det bjerg jeg står på og skal åbenbart finde "The flashing point" i nærheden af den gruppe af klipper som står ude i vandet.Syntes at jeg har prøvet alt, og kan bare ik komme videre i øjeblikket.Er der mon en/nogle herinde som har prøvet at spille dette spil og ved hvordan jeg kommer videre, så vil jeg meget gerne høre fra dig/jer. Al Capone. |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kender desværre ikke spillet og jeg har heller aldrig prøvet det... Men jeg fandt dog en Walkthrough der måske kan hjælpe dig
![]() GameFAQs: Broken Sword II: The Smoking Mirror (PS) FAQ/Walkthrough by THayes |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
God walkthrough Shadow. Tror det er her specifikt du kan finde hjælpen Al Capone:
Citer:
|
|
![]() |
| Tags |
| broken sword 2, the smoking mirror |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:07.

【ツ】

Linear Mode