Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Guides, Hjælp & Walkthroughs > Hjælp - Jeg sidder fast i et spil

Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig

Spil hakker

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 02-09-08, 10:07   #1 (permalink)
peterb
Guest

Vundne Tuneringer: 5

Standard Spil hakker

Hej
Vi har spillet World of Warcraft på vores bærbar med Xp uden problemer, men nu har vi købt en ny bærbar med Vista installeret og nu hakker spillet, findes der en pach eller lignende til spillet som kan hentes på nettet.
Maskinen er en en Acer Aspire 7200 2Gb ddr2 ram AMD processor 3600+

MVH
PeterB
Gammel 02-09-08, 12:49   #2 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Så vidt jeg ved, downloades patches vist nok via en klient, der medfølger når du køber spillet :s.

I så fald kan du lede disse patches igennem Boomtown - download - Alfabetisk liste (kræver registrering for at downloade).

Hvilket grafikkort har du? 7200? En driver til kortet kan muligvis løse problemet.
Gammel 02-09-08, 14:17   #3 (permalink)
X360 Fanboy

Timelime's Avatar

Sted: Danmark, Vejle
Timelime har en gylden aura om sigTimelime har en gylden aura om sig
Points: 3,327, Level: 35 Points: 3,327, Level: 35 Points: 3,327, Level: 35
Level up: 85% Level up: 85% Level up: 85%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Send en besked via MSN til Timelime
Standard

Vista kræver næsten 3 gange så meget hukommelse som XP. Så det er Vista eller WoW.

Eller en opgradering
Gammel 02-09-08, 14:56   #4 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Citer:
Originalt skrevet af Timelime Se Indlæg
Vista kræver næsten 3 gange så meget hukommelse som XP. Så det er Vista eller WoW.

Eller en opgradering
Lige præcis de samme ord skulle jeg til at skrive, men jeg er blevet i tvivl om Service Pack 1 retter op på disse fejl, så jeg valgte ikke at nævne det.
Men... For at få Vistamaskinen til at yde mere som helhed, skal du: Højreklikke på skrivebordet, personlige indstillinger, vinduesfarve- og udseende, vælge Windows Vista basic og trykke anvend. Det bør meget gerne booste din Vistamaskine en anelse. Måske kan det mærkes, måske ikke.

Endnu bedre ydelse: Gå ind i kontrolpanelet, system og vedligeholdelse, system, avancerede systemindstillinger, avanceret, tryk på indstillinger ved ydeevne og tryk dernæst på juster til den bedste ydelse. Dette deaktiverer de "fede" effekter, der er med i Vista, men til gengæld gør det din computer hurtigere.
Jeg vil stærkt anbefale at du slår sidebaren fra, da den også sluger en del RAM.

Programmer som MSN, Skype, Xfire osv. anbefaler jeg også at du lukker.

Kilde: Follow these tips to boost Vista performance hvis du selv vil nærlæse det (dog på engelsk).
Mit system er opsat efter denne guide.

Mere RAM til Vista
Hvis du ejer en USB-nøgle (en mini-harddisk man hurtigt og nemt kan putte i USB-stikket, og derefter overføre f. eks. arbejde, fritids projekter, musik, spil m.m på den), kan du, som en ekstra funktion, opsætte den til noget kaldet ReadyBoost, hvilket giver dig mere RAM afhængig af, hvor stor en kapacitet din USB-nøgle er på.
Jeg mener at have læst, at hvis du har en USB-nøgle på over de 4GB, er denne funktion ikke tilgængelig, desværre. Så hvis den f .eks. er på 8GB virker det desværre ikke.
Jeg har ikke selv prøvet dette - så jeg kan sagtens tage fejl - jeg ved bare, at det er muligt!
Jeg har hørt, at det også er muligt på XPmaskiner, bare på en anden måde.

Sidst redigeret af † Daniel †; 02-09-08 kl 19:27.
† Daniel † er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:07.