|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
HJÆLP!!!!!!!!!!!!! ps1
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Sep 2011
Sted: vestbjerg
Alder: 15
![]()
|
Jeg sidder fast i en bane med nogle grønne fage arme!
du kommer til dem efter du har fået fluffy til at sove. hvordan kommer man igennem den bane ??? Hjælp mig jeg kan ikke komme på flere idér til hvordan jeg skal klare det. ![]() Harry potter og de vise sten !! MOD-Test: Tråd flyttet, og indlægene flettet - Huma Sidst redigeret af Huma; 14-09-11 kl 14:18. Grund: Tråd flyttet, og indlægene flettet |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej hvor er det længe siden jeg spillede det spil, eller bare et Harry Potter spil generelt.
Jeg fandt en walkthrough til spillet på nettet, og det lader til at du er ved det der hedder "The Devil's Snare", lige efter du har fået Fluffy til at sove, ikke sandt? Udklippet her på godt nok på engelsk, men jeg syntes lige det skal postes.. Citer:
Jeg har prøvet at oversætte det til dansk så godt jeg kan, men selvom man kan snakke et sprog flydende kan det være svært at vænne sig det grammitiske der er ved stavning, but here goes nothing I guess. Citer:
Håber det hjælper. |
||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:56.

Linear Mode