|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Pokemon Black/White
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Sep 2011
Sted: Østjylland
![]()
|
Heyy
) jeg vil rigtig gerne have fat i Victini, Keldeo, Meloetta og Genesect i Pokemon Black/White. Er der nogen, der ved hvordan man gør? Er ikke så god til at møde op til de forskellige events ![]() Har overvejet lidt at anskaffe mig noget så jeg kan snyde lidt, og få de forskellige events, men hvad skal jeg bruge til en Nintendo 3DS? Hvad er bedst? Jeg er ikke den store teknik-haj, så det skal helst ikke være for besværligt at bruge ![]() Jeg havde Action Replay til min Nintendo DS, men det virkede mildest talt ikke særlig godt... Kan forresten skade mit spil eller min 3DS at bruge et cheating device? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Action Replay, har jeg ikke haft nogle problemmer med. Indtil jeg smed ledningen væk :P.
Hvis du ikke gider at bruge snydekoder så vent på Huma ![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ingen event til Keldeo, Meloetta og Genesect endnu. Liberty Pass (Victini) eventen er overstået for længst, og der er heller ikke udsigt til endnu en Liberty Pass event forøjeblikket.
Hvis du vil have originalerne, så brug ikke AR, men er det for at udfylde din PokéDex, så er det en anden sag hvis man ikke har begge spil (eller 4. gen. spil). Men husk dog vedat bruge AR til pokemon spil ikke er anset. Desuden, hvis du bruger AR for at få event, og der så kommer en original event, så kan du ikke gentage den, da man kun kan have en samme event per spilkort (medmindre man starter forfra). Iøvrigt, ja, AR kan "skade" et spil hvis det bruges forkert. Feks gøre spillet langsommere, fryse, slukke m.m.. Feks. hvis man giver sig straks adgang til et område i spillet som man først kommer til senere hen i spillet.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:55.

) jeg vil rigtig gerne have fat i Victini, Keldeo, Meloetta og Genesect i Pokemon Black/White. Er der nogen, der ved hvordan man gør? Er ikke så god til at møde op til de forskellige events 

Linear Mode