|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
jewel quest
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tråd flyttet til "Hjælp - Jeg sidder fast i et spil", idet du ikke åbenlyst beder om snydekoder, men rettere om hjælp til et spil.
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jewel Quest 1?
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: May 2011
![]()
|
der står ikke noget tal på - men tror at det er det første
det med at gå på Youtupe - puha det ved jeg ikke så meget om - jeg er 60 år og har ikke spillet så meget - så skal jeg have hjælp skal det skæres ud i pap - ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Game Freak!!
Hvad jeg lige kunne finde af kode er følgende, ved dog ikke hvor dette skal gøres, muligvis når du vælger "board"
Tryk [Ctrl] + [Enter] eller [Alt] + [Enter] Vil lade dig komme ind i uåbnede "boards" Fundet her: Cheats - Enter locked board - Cheats for Jewel Quest PC @ CheatsGuru.Com Kan ikke finde nogle walkthroughs, desværre.
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Game Freak!!
evt tjek denne side (ser ud til kun at virke hvis du spiller "Jewel Quest Deluxe"
![]() Cheats - Cheat mode - Cheats for Jewel Quest Deluxe PC @ CheatsGuru.Com Håber det hjælper ![]() Tryk [Ctrl] + [Alt] + [Shift] + Z for at sætte cheat mode til (ctrl+alt+shift+Z). Skriv derefter en af følgende koder for at aktivere kodens funktions. Kode Vælg level/board [Ctrl + <1-5> Vælg Runde [Alt] + <0-9> Vælg antal af gentagelser (tror jeg) gennem level'et [Shift] + <1-5> Vind Med det samme [Ctrl] + W - Brugbar hvis du spiller "Deluxe" versionen Fravælg Vind med det samme [Alt] + W - Anbefales at du bruger dette efter du har vundet banen, så du ikke bare vinder banerne uden at prøve ![]() Tilføj et liv [Ctrl] + L Mist et liv [Alt] + L - Er lidt overrasket over at der er en kode der hedder dette... *giggle* Tilføj et minut [Ctrl] + T Mist et minut [Alt] + T - Også en lidt underlig kode :P Well.. det var så hvad jeg kunne finde ekstra ![]()
|
|
| Skulderklap til darkmagicDK af: | wes10 (13-06-11) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:51.

Jeg spiller Jewel quest
- og kan ikke komme videre
- jeg er nået til Researcher Level 5-7 - er der nogen der kan hjælpe jeg spiller på PC

Linear Mode