|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
PSN Fejl
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2011
![]()
|
Hej alle
De sidste par uger er min PS3 logget ud af PSN fejlkode "8002AD36". Jeg spiller Black ops og synes det er mega irreterende at når man sidder og spiller logger man lige pludselig ud. er der nogle der har prøvet det før og hvis i har kan i så ikke lige skrive om hvad i gjorde for at løse problemet. Tak på forhånd. wulff741 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som mange års PS3 bruger kan jeg sagtens fortælle dig hvad der er galt. Fejlkoden "8002AD36" Menes med at du har mistet forbindelsen til PSN servicen, PSN er meget følsom overfor huller i dit net, endda meget små huller som ikke påvirker din PC eller noget andet, jeg vil anbefale dig at skifte fra Trådløs til Kabel hvis du har trådløs, ellers kontakt din netudbyder angående huller i dit net.
Men. Black ops har det også med at få din PS3 til at blive lidt skør. Har jeg også prøvet der jeg spillede Black ops på PS3en. Citer:
Jeg tror desværre din Garanti er udløbet med mindre du har købt udvidet forsikring. Jeg skriver tilbage når ejg får noget mere info. Citer:
Denne kode mener at der er fejl i Sonys PSN live server system. Denne fejl kode er kommet op for mange på det sidste og det skyldes Sonys nye Firmware opdatering "3,60" Denne fejl skulle højst sandsynligt blive fikset i næste opdatering. Sidst redigeret af @nugat@; 25-03-11 kl 12:05. |
||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ditto her :P mit forsvandt så bare en dag senere^^
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
Den er fra 2007 mener jeg |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
Stadig det samme problem. Den der opdatering ved du hvornår den kommer? |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:44.

Linear Mode