|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Dogz
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Sted: Danmark
![]()
|
Hej alle sammen
![]() Jeg har et problem i Dogz. Jeg skal finde en Gylden guldsmed i Knurhårskoven, men jeg kan virkelig ikke finde den. Hvis der er nogen, der ved nogenlunde hvor den er i skoven, ville jeg blive glad for at vide det .Jeg er blevet tæmmelig tæt af at gå skoven igennem igen og igen ![]() På forhånd tak ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nugat, denne sektion er netop relateret til problemer i spil. Vi kan hjælpe personen med vor egen viden, eller ved at søge efter problemet rundt omkring på nettet, og derefter indsætte vores svar.
Desværre har jeg ikke selv tid til at søge på dit problem lige nu Lady, ellers ville jeg glædeligt forsøge at hjælpe dig. ![]()
|
| Skulderklap til Taizun af: | Lady888 (17-05-11) |
|
|
#4 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er en længere walkthrough på Youtube på omkring 24 videoer. Jeg kan henvise til den første del og resten kan man finde ude i højre side (lidt rodet, men alligevel...):
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:42.

.

Linear Mode