|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Problemer med snyd i gta 4.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Sep 2010
![]()
|
Hej!
Som overskriften siger har jeg problemer med mit gta. Problemet er at man skal have sin telefon frem for at kunne taste koden ind. Der er intet problem med at få mobilen frem. Men så skal man trykke piltast "op" sådan at telefonen kommer helt frem. Det kan min xbox 360 slim åbenbart ikke? Please help! |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du gennemført de 2 første missioner? Mener at du får en mobil af Roman efter de 2 første missioner, inden da er det ikke muligt at indtaste koder.
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Du skal klikke 2 gang for at kunne indtaste en snydekode.
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Som jeg netop sagde....... Gennemfør de 2 første missioner, så får du en mobil af Roman.
Det du har inden du gennemfører de 2 første missioner, skal sådan set ikke betragtes som en mobil, men blot en menu så du kan få adgang til f.eks. Multiplayer. Når du har gjort det, vil du være istand til at trykke op 2 gange, så du kan få selve numrene frem, og taste koderne.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
Taizun har ret :P du skal gennemføre de 2 første missioner før at du får mobilen
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Sep 2010
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
Herligt
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:35.

Linear Mode