|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
james bond quantum of solace serial key
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
man kan godt sige jeg sidder fast i spillet, fordi jeg mangler min serial key... dan jeg købte det var der ikke nogen serial key med?! - så jeg fandt en crack, og så virkede det (jeg ved godt deet ikke er helt lovligt men jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle gøre) - og man skal oprette en games for windows live-profil for at kunne gemme spillet... og der skal du bruge din serial... jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det
PLZ hjælp mig (det er til pc) ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Du skulle nok havet ringet til udbyderen og ikke fundet en crack. Tror ikke de giver dig en ny key nu.
Ellers så vil en crack nok ikke virke når det går online på en server. Ligesom når at hvis du downloader CS ulovligt kan du ikke spille de normale servere men kun dem der er lavet af de andre der ejer cracken. Prøv at ring ![]() Edit: Jeg syntes noget om at der har været en gammel tråd her i forummet der kunne skaffe din key tilbage helt gratis og lovligt. Jeg kan lige prøve at finde den.
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 21-07-10 kl 10:13. |
|||||||||||
|
|
|
|
#4 (permalink) | ||||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Citer:
![]() - Tror ikke man må hjælpe personer, her på forummet med cracks, og 3PP
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
nej jeg vil ikke ringe... det betyder ikke noget for jeg kyler alligvel noget af alt mit lort ud- og sætter ny hardisk i... jeg vil osse kyle spillet ud og eller give det til en af mine venner... jeg spiller det bare fordi jeg fandt på min hylde... men ellers tak
ved i hvad?! bare glem det.... jeg ville bare have en serial key men nu hvor jeg tænker over det har jeg osse gennemført det 3 gange |
|||||||||||
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Ups! Glemte lige at sige det var lovligt i mit indlæg oven over.
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Du har gennemført det 3 gange, uden at gemme? Hold da op, du må da være hardcore, ellers føles det her ikke bare 'right...
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg låser tråden pga spam..
Hvis der er flere spørgsmål omkring dette enme bedes i skrive til mig så jeg kan genåbne den. Hilsen Soya.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:28.

PLZ hjælp mig (det er til pc) 

【ツ】
Linear Mode