27-03-11, 19:04
|
#3 (permalink)
|
|
Er ny på snyd.dk
Medlem siden d.: Mar 2011
|
Citer:
Originalt skrevet af svamp19
tomb raider underworld hjælp...
er næsten lige startet på tomb raider underworld og har klaret missionen under havet med den store blæksprutten og nu jeg kommet op igen til en stort container skib, og der er jeg kommet op og der skød jeg alle de der idioter der skød på en der oppe. men kan ikk komme videre der fra. hva skal jeg gøre ??
håber nogen kan hjælpe
|
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Når du har skudt alle idioterne på skibet, skal du løbe over i den ende af skibet hvor du (ikke) kom fra. Der henne er en dør og når du kommer ind af skibs-døren vil skibet begynde og synke og så er det bare om at løbe OG klatre for at komme ud af skibet igen UDEN at blive ramt af ting o.s.v så kommer du ud og til næste bane..
jeg har selv været igennem den del af underworld, og nu er jeg nået rigtig langt.. næsten helt færdig MEN hvis du er noget videre til, efter den bane hvor der er nogle drager-agtige ligne ting som prøver at angribe en, kan du så ikke fortælle mig hvordan man kommer op af den "grøft". der hvor en halv menneske/løve angriber en? hjælp... 
|
|
|