|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Hjælp til pokemon platinum ds
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener du det med at hvergang du kommer i den område de er i at de så flytter sig og derved ikke kan møde dem?
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
Tjoo. det er ret svært men.. nårh du er i det område det er i skal man være heldig for at kæmpe mod den=D det kan tage tid og Koncentration
det tog mig lidt tid=D
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
eller..mener du det der specielle kort man skal bruge til at finde det?? det er en af de der Poke-tech jeg ik kan huske for er?? Sorry.
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
prøv og være mere præcis... hvilke 17 kampe?
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2011
![]()
|
Jeg sidder fast i spillet og har brug for hjælp til at komme videre efter ligaen. Jeg har været ved 7. emblem og taget båden over til øen og har kæmpet mod ham fra 8. emblem og 3 liga??? |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:20.

det tog mig lidt tid=D

Linear Mode