|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Uncharted Drake`s Fortune - PS3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Citer:
Løsningen: Engel skal vende mod Nord Ged skal vende mod Syd Løven skal vende mod Vest (mod O på kortet på gulvet) Fuglen skal vende mod Øst
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
Geden hæhæ
![]() ![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Citer:
Jeg har det samme problem med drakes fortune, jeg kan ikke komme videre i banen med statuerne. Hvad gør jeg? Du siger at englen skal vende ansigtet mod Nord. Geden skal vende ansigtet mod Syd Løven med ansigtet mod O på gulvet. Fuglen med ansigtet mod Øst. Men det giver ingen mening, for det er geden der står ud for O'et på gulvet og ikke løven?? Og løven kan ikke kigge mod O'et på gulvet, for så kigger den mod syd. Kan du hjælpe mig? |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2009
![]()
|
Hej, kan ikke slippe ud af det underjordiske lab med alle gespensterne, ender i en gang med trådgitter for og har prøvet alt hvad jeg kan finde på. Træt af at vente på at blive likvideret af gespenster når ammo'en slipper op! Hvem kan hjælpe mig der?
![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:20.

. Har brugt RIGTIG mange timer bare for at prøv

【ツ】

Linear Mode