|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
guild wars bruger
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jeg har en guild wars bruger. Efter som der har været hackere på guild wars skal man indtaste en af sine navne på ens mænd. Så er det, det. Jeg har glemt hvad alle min men hedder men jeg tror nok jeg kan huske lidt af en af navne. Det tror jeg er: "king of school" (ved godt de lød lidt pladt men jeg lavede ham bare for sjov)
Her kommer mit spøgemsål så: Er der nogle måde jeg kan teste om det er det rigtige navn på? og/eller Kan jeg starte en helt nyt bruger med min aktiverings kode?
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
altså det er jo for at beskytte din account. du må prøve at huske nogle af dine mænd. evt prøve dig frem, eller kontakte Arenanet's support (guildwars.com) og se om det er muligt de kan give dig din account tilbage
![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Tak! Jeg tror ikke jeg vil gøre så meget ud af det.(kan ikke tage mig sammen)
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
GuildWars.com: Support: prøv at kigge her. du skal bare sende en besked om du ikke kan huske din mands navn og så se om de ikke sender en besked med navnet på en karakter på din account
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne Sidst redigeret af Soyaman; 23-02-10 kl 19:42. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Tak skal prøve!
![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
bare skriv dit problem. hvis du ikke kan huske din karakter's navn så spørg om de kan hjælpe dig.
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
kan ikke se hvad de skal bruge ens kreditkort information til?
altså hvis du ikke kan huske nogle af dine mænds navne kan du spørge dem om det og du vil nok få et svar hurtigt. har du glemt dit password skal du bare udfylde en formel og der bliver sendt et nyt til din E-Mail
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
De vil oftest kræve kreditkort informationer, hvis man har købt spillet hos dem. Derved kan de være sikre på at du er den oprigtige ejer af den konto du forsøger at få adgang til.
Tror ikke de sender navnet på en af dine karakterer i spillet, bare sådan uden videre. Så ville deres nye sikkerhedstiltag jo være tåbelig.
|
| Skulderklap af 2 brugere til Taizun | darkmagicDK (03-08-10), lundahl (11-03-10) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:21.

Linear Mode