|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Harry Potter og Fønixordenen - Kompliceret.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
Heej. Jeg er nu begyndt at spille HPOF (Harry Potter og Fønixordenen), og jeg har klaret alle opgaver, bekæmpet Nidkjær, duelleret med Voldemort osv. Såå.. Jaa, nu mangler jeg bare at fylde Belønningsrummet op
Meen.. Nu er jeg blevet sådan lidt doven, efter at have nørdet spillet de sidste to dage, så derfor ville jeg gerne spørge om der var nogen der liige vidste hvor nedestående ting er: De flyvende væsner. Fred og George's pakker. Mindetavlerne. De skjulte symboler. - Ved at det er liidt komplicerede spørgsmål, men svar venligst, hvis du kan hjælpe ^^ Og da jeg som sagt har klaret (stortset) hele spillet, må i gerne spørge om hjælp, hvis i sidder fast et sted ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
jeg sidder fast i spillet jeg har gennemført 54%. jeg er kommet dertil hvor Ron og Hermione siger at jeg skal finde de andre DA medlemmer og se om de har det fint, og de siger jeg kan finde navnene på røverkortet(marauders map) når jeg så går ind på kortet og kigger er der ingen navne og der er heller ikke andre opgaver. Hvad skal jeg så gøre?
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:19.

Linear Mode