|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Jeg sidder fast i pokemon platinum ds
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2009
![]()
|
Jeg sidder fast ved battlezone, fightarea.
Håber i kan hjælpe mig. Har ikke opnået national dex. Mangler at se 4 pokemoner. Sig til hvis i har brug for flere oplysninger. ![]() Tråd flyttet til den korrekte kategori. - Taizun Sidst redigeret af Taizun; 06-02-10 kl 17:57. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du finder DeFog i Solaceon Ruins.
For at se de sidste 4 pokemoner du mangler, skal du møde de alm. trænere i spillet for at få National Dex. EDIT: Kan du skrive numrene på dem du mangler? Så kan jeg måske (hvis det er muligt) fortælle hvor du kan møde dem.
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Sinnoh Dex no. 71 (Gengar): Hvis du har en Pokemon GBA spil (Hvis du har Nintendo DS Lite) så sæt den ind i GBA slottet og start spillet, gå ind i huset Old Chateau (Også den bygning du finder Rotom i Tv'et) Find det rød-øjet rum (Red-Eye Room) Der skal gerne være en Gengar når du gør hen og klikker på A hvor der er 2 røde prikker (er ikke sikker da jeg så Gengar mod en træner), ellers kan du udvikle Hunter.
![]() Sinnoh Dex no. 151 (Manaphy): Find og gå ind i Manison Garden (Hvor man finder Trophy Garden) Find ejeren af huset, og i det rum han er i ligger der en opslået bog, læs den, og du får Manaphy tilføjet som set pokemon i Dexen. (Dette står også i snydekoder -> Pokemon Platinum)Sinnoh Dex no 159 (Gardevoir): Udvikle Kirlia Sinnoh Dex no. 170 (Glaceon): Udvikle Eevee på Rute 217 ved at træne den så den får 1 level.
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Manison Garden ligger syd for Hearthome City.
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Den kan kun udvikle hvis den bliver byttet med en anden spiller (Sådan har det altid været hvis man vil have Gengar og Golem).
Der er en træner på rute 224 som har en Gengar, find ham, dust mod ham, og du får Gengar addet i dexen. ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:13.

Linear Mode