|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
modern warfare 2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2010
![]()
|
hej mit problem er: Spiller på XBOX 360
spiller i Campain. når banen Kill Shepherd "bane 15-16" er udført kommer alle teksterne og spillet går tilage til "Spicial OPS" Hvordan kommer jeg vidre i Campain?? når jeg restarter sipllet kommer jeg ind i banen "kill Shepderd" Igen?? på forhånd tak |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når der kommer tekster osv., er det fordi det er sidste mission. Ellers ville rulleteksterne ik komme
Der er ingen vej uden om dette.
|
|
#4 (permalink) |
|
Er ny på snyd.dk
![]() |
Det er faktisk en let sag efter du rammer Shepherd i hovedet med kniven slutter spillet. Der er sikkert en forsættelse i Morden warfare 3, men altså du er færdig nu kan du nyde at spille multiplayer som faktisk er det sjove ved Modern warfare hvis du spørg mig.
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
det kunne da være pænt sjovt hvis man kunne ramme ved siden af. så ville der være en alternativ slutning, hvor man sikkert dør, som vill gøre det lidt sjovere
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Det ville ikke fungere |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
jeg kan godt se det. men det ville stadig være sjovt
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
omg det kan de ikke mene indnu et til MW spil jeg tror at der er masser spil firmaer der dropper med at lave deres spil fordi at der er så mange der spiller MW2 men så må man bare håbe at det ikke bliver til noobs og små børn fordi at MW2's multiplayer er alt for ledt og det er derfor at alle de små børn spiller det.
syntes i det er sjovt at spille et spil som man er noob til f.eks BF BC 2 nej vel og derfor gider i jo heller ikke at spille det det er IW træk at gøre så de dårlige kan spille det uden problemer det er godt for dem der er dårlige til spil men det er ledt dumt at man ikke bare tar og spille nogen spil for pro. ![]() MW2 er lige som en slags dragon ball kort fordi at det er et hit i lang tid og så når der går et stykke tid stopper de med at spille det og jeg syntes helt ærlig at der er for mange der spiller det hvad er det som man kan i det spil som man ikke kan i BF BC 2 og alle andre? tænk at der er allerede flere i MW2 steam gruppen ind i CS:S gruppen lol. EDIT: det må jo være ret for de spil laver som der ikke arbejder for IW et er jo ikke sikkert at de gider at lave spil for noobs men det er den eneste chance for at få dem sold ![]() |
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:10.

Der er ingen vej uden om dette.

Linear Mode