|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
kur mod mod vampyrestgedom
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du bedes venligst beskrive hvilket spil du omtaler, samt hvilken konsol det er til(PC, PS3, Xbox 360, etc.).
I dette tilfælde, ved jeg godt at du snakker om The Elder Scrolls: Oblivion, da jeg ofte hører om dette problem. Der er også blevet spurgt om hjælp til netop denne mission før, her på forummet. Jeg går ud fra at du har en ''Game of The Year'' version af Oblivion, da det netop er ''GOTY'' versionen der er problemer med. Hvis du ejer ''GOTY'' versionen, er der desværre ikke nogen nem løsning på problemet. Eneste måde at fikse det på, er ved at låne/skaffe dig en version af spillet, som ikke er ''Game of The Year'', og derved åbne dit gemte spil, igennem en ikke-GOTY version af Oblivion, og gennemføre missionen. Hos mange lokale biblioteker kan man låne diverse spil, så dette kunne måske være et idéelt sted at lede efter det. Ellers kan du forsøge dig hos nogle venner. Sidste mulighed ville selvfølgelig være at leje eller købe spillet. Man kan leje spil hos f.eks. Blockbuster.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:06.

Linear Mode