|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
World Of Warcraft (WOW)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Jeg har et problem. Jeg starter installationen til WOW, men den kommer op med denne besked når den når 100%: The file "D:\Spil\Warcraft\WOW\World of Warcraft.temp\Data.temp\enGB.temp\Documentation.te mp" could not be renamed to "D:\Spil\Warcraft\WOW\World of Warcraft.temp\Data.temp\enGB.temp\Documentation". (ConflictManager::ResolveConflicts/1) Når jeg trykker på ok, flytter den mig tilbage til valgmuligheden: Install game.
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
Kender ikke lige problemet, men kan være at filen allerede findes på destinations adressen, eller måske er den skrivebeskyttet (højreklik->egenskaber).
Tag først backup af filerne og så prøv enten at fjerne skrivebeskyttelse på filen og dernæst slet den hvis det ikke hjalp.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
Har lige læst det igennem endnu en gang.
Må jeg høre hvor du har din WoW version fra? Er det D: drev et CD-rom drev? Virker til at den vil skrive til sig selv, og hvis det er en CD kan det naturligvis ikke lade sig gøre.. Så kunne virke til (hvis D: er et CD-rom drev) at det er en harddisk installations fil du kører fra en CD. Det du kan prøve er at kopierer alle filerne over på din harddisk fra CD'en og så køre install fra HD
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Eller, hvis alt slår fejl, kan du også hente World of Warcraft fra Blizzards egen hjemmeside.
Tryk på dette link: http://www.wow-europe.com/shared/dow...InstallWoW.exe Med det samme du trykker på dette link, vil du hente et program som vil downloade og installere World of Warcraft, samt udvidelserne The Burning Crusade, og The Wrath of the Lich King.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
prøv helt at fjerne WoW fra din PC, og se om det virker. ellers gå til Welcome to Battle.net og installér der fra. hvis det ikke virker prøv at download WoW (ikke installér) slå alt anti-virus fra og kør som admistrator. hjælper det HELLER ikke, så prøv at gå ind deres support hjemmeside som du kan finde inde på battlen.net og gå igennem deres spørgsmål
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||
|
Game Freak!!
Citer:
![]() Citer:
![]()
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
Har du admin rettighedder? Hvis ikke så skaf det. Hvis du har så højreklik inden på din CD og vælg "Åbn" og find så setup.exe (går jeg ud fra den hedder er ikke så god med WoW) og højreklik og prøv så at vælge "Åbn som administrator" eller noget i den stil. Se om det hjalp.
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]() Men som jeg skrev foroven, så skulle du blot klikke på linket. Hvis du har gjort det, så vil du se at den henter det.
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Game Freak!!
Citer:
Jeg har gjort alt for at få spillet til at virke, men endte med at bruge linket. Tak Taizun
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 20:05.

【ツ】

Linear Mode