|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Gta iv savegame????
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2009
![]()
|
Hej.
nu har jeg prøvet flere gange selv ud at finde ud af det. men hvordan sætter man et savegame over på man har downloade på nettet??? nogen der ved hvordan man gør???og nogen med nogen links til hjælp til at sætte savegame til ps3 eller en side med savegame + hjælp. ville vild gerne ha 100% savegame til GTA IV Håber der nogen der ved det![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt en dansk guide til hvordan du gør det, her: SÃ¥dan bruger du Savegames pÃ¥ din PS3
Hvis det er for kompliceret, er du velkommen til at tilføje mig på MSN. Bare skriv en besked her, så sender jeg min e-mail adresse i en privat besked ![]()
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:58.

man har downloade på nettet??? nogen der ved hvordan man gør???

Linear Mode