|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
New Super Mario Bros.???
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2008
![]()
|
Hvordan kommer man ned i bane 4 og 7 i New Super Mario Bros. på NDS? Er kommet helt igennem bane 8, men kan ikke komme i 4 og 7. Ved I hvordan?
Mvh. Jacob |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til DK32 af: | mads2 (29-08-09) |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jeg mener at i en af banerne er der en kanon (burde kunne ses i displayet)
der sker du gå ind i... også bliver du kastet afsted til banerne... ellers er der også tunneller men kan ikke huske hvor de er. Og hvis det ikke virker så er du jo nød til at besejre bosserne (måske?)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Hmmm. Tak for svaret, men det hjælper desværre ikke rigtig.
Der er en STOR kanon i en af banerne, men kan ikke lige se man skal kunne gå ind i den. Og jeg har besejret den sidste drage i sidste bane 8. Der kommer en stjerne frem ved filen, når man loader den, men kan ikke se, hvad der sker yderligere. Der er jo masser af tunler, så skal nok vide hvor for at finde den rigtige. Er der andre, der har et forslag? Eller kan komme det lidt nærmere? På forhånd tak. Mvh. Jacob |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
vent! fandt lige ud af det
![]() da jeg selv har spillet.... altså først tager du til verden 2 også tager til sidste bane altså bossen. MEN!!! du skal være mini mario (som kan fås i banen)... også tager du til bossen også vinder over den (bossen er en kaktus monster) også kommer du til verden 4 og for at komme til level 7 skal du først tage til level 5 og gøre det samme
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Hmmm. Det lyder underligt. Det sidste monster i bane 2(slottet) er den hvide "drage" med 5 kugler ovenpå hindanden, der skyder, og i bane 5 er det et kæmpe kaktusmonster, der bare lyver rundt og vil lande ovenpå dig.
Jeg har prøvet at slå dem begge ihjel hvor jeg var mini Mario, men der ryger jeg ikke til de 2 ekstra baner, når jeg har vundet. Er der noget jeg har misforstået? Det er der jo nok siden det ikke virker. Jeg har også forsøgt at gå derind som super mini mario, men så kan jeg ikke slå dem ihjel. Mvh. Jacob |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
prøv at se denne her så... (fandt den lige)
og
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
det var så lidt
![]() men altså tror man kan få den ved mushrum fyren... kan bare ikke huske hvilken mener det står i kommentarene
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
fordi i spøgelses huset er der 2 veje den ene fører videre i banen og den anden fører til kanonen.
du kan se hvordan her..
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:58.

Linear Mode