|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
"Indtast" snydekode på ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2009
![]()
|
Hej, er lidt ny i det der med snydekoder
Har som eksempel et spil der hedder burnout revenge, har fundet snydekoder til det her og andre steder, problemet er så bare at jeg ikke kan finde ud af hvordan og hvor jeg kan "taste" dem... trin for trin guide søges ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2009
![]()
|
Du skal intaste dem i titel-Skærmen altså der hvor man skal trykke start for at komme videre... Håber du kan bruge det... Forresten har jeg et spil der hedder need for speed underground 2 hvor jeg kan bruge lidt hjælp tjek dette link Need for speed Underground 2 - PS2
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Af hvad jeg kan se findes der slet ikke snydekoder til Burnout revenge? Det er ikke alle spil hvor der udvikles koder til.
Eneste jeg lige har fundet er nogle hints, tricks on unlockables - se evt. her Burnout Revenge cheats, codes, hints, FAQs: Sony PlayStation2
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:57.

Har som eksempel et spil der hedder burnout revenge, har fundet snydekoder til det her og andre steder, problemet er så bare at jeg ikke kan finde ud af hvordan og hvor jeg kan "taste" dem... trin for trin guide søges 

【ツ】
Linear Mode