|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Halo 1 xp - Directx problem eller Dxdiag
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kunne godt tyde på at dit grafikkort ikke er særlig godt, eller at der er problemer med nogle drivere.
Som en start vil jeg råde dig til at downloade og installere DirectX 9: http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en Prøv derefter at starte spillet igen. Hvis det stadig ikke virker, skriver du blot igen ![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Prøv at gå ned i Start, og tryk på ''Kør''.
Skriv derefter dxdiag i boksen, og tryk ''OK''. I bunden af vinduet skal du trykke ''Gem alle oplysninger...'', og derefter gemme det på skrivebordet. Åben derefter den gemte fil, og find punktet hvor der står ''Display Devices''. Kopier alt det der står fra det punkt, og ned til ''Sound Devices'', og sæt det ind i et nyt indlæg herinde. Så vil jeg lige tjekke det.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
---------------
Display Devices --------------- Card name: Manufacturer: Chip type: DAC type: Device Key: Enum\ Display Memory: n/a Current Mode: 1680 x 1050 (32 bit) (1Hz) Monitor: Monitor Max Res: Driver Name: vga.dll Driver Version: 5.01.2600.0000 (Danish) DDI Version: unknown Driver Attributes: Final Retail Driver Date/Size: 3/2/2006 13:00:00, 9344 bytes WHQL Logo'd: Yes WHQL Date Stamp: n/a VDD: I/T Mini VDD: vga.sys Mini VDD Date: 4/13/2008 11:44:42, 20992 bytes Device Identifier: {D7B70EE0-4340-11CF-B063-282AAEC2C835} Vendor ID: 0x0000 Device ID: 0x0000 SubSys ID: 0x00000000 Revision ID: 0x0000 Revision ID: 0x0000 Video Accel: Deinterlace Caps: n/a Registry: OK DDraw Status: Not Available D3D Status: Not Available AGP Status: Not Available DDraw Test Result: Not run D3D7 Test Result: Not run D3D8 Test Result: Not run D3D9 Test Result: Not run |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er da utroligt, hvor mange forskellige former for fejl den computer vil diske op med
![]()
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
Når jeg kigger på de data du skrev foroven, kunne det godt se ud som om at der er problemer med det grafikkort du har.
Der står hverken navn, producent, chip-type, hukommelse på kortet(Hvilket er meget unormalt ikke at få oplyst), osv. Alt i alt fortæller disse data ikke ret meget. F.eks. kan jeg vise dig hvordan mine data ser ud: Citer:
Lige umiddelbart ville jeg mene at du skulle forsøge at downloade nogle drivere der hører til dit grafikkort. Derefter installere DirectX 9.0c endnu en gang. Idet at jeg dog ikke kan se hvilket grafikkort du benytter dig af, ud fra de data du har vedlagt, er jeg bange for at du må prøve at se dig frem til hvilket kort du har, manuelt, ved at kigge inden i computeren. Vil lige vende tilbage til dig hvis jeg finder nogle andre løsninger på problemet. Angående "Cannot allocate required memory. Some other application has loaded where Halo needs to be located'' så kunne det godt tyde på at det er et problem der opstår, idet at din computer som sagt ikke kan genkende dit grafikkort, og derfor ikke kan oplyse hvor meget hukommelse(memory) der er at gøre godt med. Derfor kan du ikke spille.
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 17-11-09 kl 22:11. |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:56.

Linear Mode