|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
spyro dawn of the dragon
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
til ps3 sidder fast i skoven ved bossen da man skal op p oppen af bjerget har prøvet spyro med lyn som der er nogen der siger man skal gøre, men han mister intet liv!
![]() så hvad skal man gøre fra den dør. ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
[QUOTE=jjogab;11679]til ps3 sidder fast i skoven ved bossen da man skal op på toppen af bjerget har prøvet spyro med lyn som der er nogen der siger man skal gøre, men han mister intet liv!
![]() så hvad skal man gøre for den dør? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
den sidste boss? der skal du bruge den der hemmelige kraft som spyro har den der lilla stråle... håber du ved hvad jeg mener...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Sted: Danmark
![]()
|
[quote=jjogab;11680]
Citer:
![]() Ps. en god teknik (synes jeg ihvertfald selv) er at bruge cynders skygge angreb og blive med at holde ham i luften så han ikke kan skade dig ![]() håber du kan bruge min hjælp ![]() |
||||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til Lady af: | SnydAdmin (22-03-10) |
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Sted: Danmark
![]()
|
[quote=Lady;12663]
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2010
![]()
|
Hey alle sammen.. jeg ny herinde men tænkte jeg godt kunne stille et spg til spillet her.
jeg dog ikk nået så langt, jeg er kommet der til hvor man skal redde en fra landsbyen via en båd. og har været ved ene boren og osse fundet de selv lysende kugler man skal bruge, men synes ikke jeg kan komme der over hvor de skal ligge, for når de har dem kugler i munden der så kan de ikk flyve over og synes ikke jeg kan finde en vej over er der nogle der kan hjælpe, ? håber i er med på hva jeg mener ![]() Knus |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
Mener at når du har de lysende kugler i munden så flyver man lavere. Men du kan lave en "hurtig flyvning" ved at trykke x hele tiden.
her er en video som måske kan hjælpe dig. gå hen til ca. 1:00
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | SnydAdmin (22-03-10) |
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
Jeg mener at der er et træ som man skal skubbe til, så den så falder ned.
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2010
![]()
|
Citer:
har prøvet alt synes jeg .. ret nedern når man gerne vil videre ![]() og videoen virker desværre ikk ![]() |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| spyro dawn of the dragon |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:51.

Linear Mode