|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Elder Scrolls IV: Oblivion
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1 sætning.
Arrgh! Daylight.. jeg har spillet Oblivion et stykke tid nu. og jeg er nu i level 4. jeg sidder en smule fast, og sidder fast i en bug så jeg er startet forfra med en anden klasse og stuff ![]() men kunne godt tænke mig at vide dette før jeg fortsætter. 1: når man bliver en vampyr. hva' gør man så? jeg kan drikke andres blod når de sover for at mindske symptomerne. hvis jeg lader værre, vil ingen snakke med mig, og jeg får nogle ekstra kræfter. desværre kan jeg ikke være ude i sollys hvilket er ærgelidt da jeg hele tiden skal gemme inde i huse og vente til nat. er det muligt at blive menneske igen ?. for at være vampyr sucks en smule. og hvis i undrer jeg over hvilken bug jeg snakker om, så var det lidt min egen skyld . det var ved at være dag. og jeg som vampyr søgte et hus med tag på så jeg kunne sove til næste nat. og jeg gik så ind i en slags kirke-tempel agtig bygning. jeg ventede lidt og så fandt jeg ud af at det var blevet dag og der var hul i loftet. jeg skyndte mig derefter ud, og da mit liv hurtigt forsvinder løb jeg hen til det nærmeste hus imens jeg healede migselv med en lille healings magi. desværre var døren låst og nu er det ikke muligt at komme væk derfra. hehe, som de fleste ville sige: Sur røv.anyway. hvor kan jeg se min XP, og hvordan kommer jeg op i level? håber i kan hjælpe mig ![]() Soya
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
hvad er det til ps3, computer
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Xbox 360. og jeg blev åbenbart til vampyr ved at blive ramt af en Disease og så efter nogle dage bliver man til det
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
okay.. jeg tror ikke man kan se sine xp. kan ikke huske det. du kommer op i lvl ved at slås, løbe, svømme, falde ned fra ting, lave potions, reparere ting, købe og sælge ting, lave magi, snige og alt det der. så kommer der et lille icon ved siden af kompasset så skal du bare sove så stiger du lvl.
okay. du er vampyr. hvis du gerne vil have det væk skal du klare en quest hvor du skal samle en masse ting for en heks. så vil hun lave en potion der gør dig normal igen. hvis du er medlem af the dark brotherhood vil vincent fortælle dig at grev en-eller-anden også er vampyr og søger efter en modgift. du skal opsøge greven og han vil sætte dig igang med at lede efter heksen. jeg har det selv til ps3 og har det samme problem som dig. jeg kan bare ikke gøre noget ved det fordi at jeg har GotY versionen. der er en bug der gør at man ikke kan blive normal igen. ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Jeg har startet forfra et par gange, første gang fordi jeg blev træt af min Warrior class, anden gang var ved et uheld, fordi jeg ville prøve Mage, og kom derfor til at overskrive min "Assassin" class.
anyway. jeg er ikke vampyr, og har fundet en måde at undgå det på. Altar of the Nine !. når jeg har været i kamp med vampyrer smutter jeg til hvilken som heslt by, og bruger alteret og bliver helbredt. men mange tak for hjælpen vil skrive tilbage hvis jeg får andre problemer
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
At være vampyr er meget sjovt i begyndelsen og de ekstra kræfter er da også udmærket tilføjelse, men med tiden synes jeg bare det bliver for besværligt med alt det der med at suge blod relativt ofte og hvis man ikke gør det kan man hverken være i dagslys eller tale med nogen.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
præcis. og nogle gange er man nød til at vente nogle timer, før man kan komme videre i en quest, og hvis man så ikke kan være ude i dagslys.. av
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
Citer:
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:51.

Linear Mode