|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
crysis
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
hej med jer
![]() håber at i kan hjælpe mig jeg spiller Crysis på pc . fedt spil ![]() men jeg er stødt på et problem så jeg ikke kan komme vider og det er der hvor jeg skal hjælpe en kvinde ud af et nedstyrte fly og der er jeg gået i stå for jeg kan ikke få hende ud er der nogle der kan hjælpe ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
![]() må mann spørge om hvordan man får snydekoder til gosupermodel.dk ![]() ![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Citer:
. Her får du mit svar:Du kan ikke benytte snydekoder i online-spil (deriblandt GoSuperModel.) |
||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, er det det sted, hvor man lige er kommet ud af bjerget?
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
hej.
![]() ja det er rigtig kommer ud af bjerget og bliver forfuldt kommer ned til mine venner springer på en bil og her bliver vi forfuldt når at springe af igen inden bilen køre galt kæmper vider og søger mod en dal hvor der ligger et fly 4 af mine venner kommer i en bil den ene bliver i vogen de 3 andre stå vagt omkring flyet og her mener jeg at jeg skal hjælpe en kvinde ud af flyet men det kan jeg ikke har du løsningen hilsen Paw Do |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
Fra hvad jeg kan huske, så mener jeg at Prophet skal hjælpe kvinden ud af flyet mens man selv skal dække deres ryg.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
Well, du skal ikke få hende ud, men overlade det til "Prophet". Det du skal er at forsvare området, det vil sige blæse alle Aliens, der er i området, i smadder. Jeg går udfra a Mission Objective lyder lidt af: "Defend the crash site"?
![]()
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
hej darth master
jeg er glad for at du er så flink at hjælpe mig men tro mig jeg er ikke kommet vider har set en aliens af stor format der drønner rundt på himlen skyder som en gald efter den men kan ikke få den når jeg gå ud i terrænet bliver jeg kaldt tilbage styrter tilbag og skyder på den store aliens der bliver også skudt på mig men jeg kan ikke se om det kommer fra den store aliens og her fare jeg så rundt og kan ikke komme vider hvad fanden skal jeg gøre håber at du kan give mig et svar tak på forhånd ![]() hilsen paw do |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
Hmm, og det er det samme sted?
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:48.

Linear Mode