|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Call of Juarez, Bound in Blood. PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
Jeg sidder fast i Call of Juarez, Bound in blood..
Jeg sidder fast i chapter 3, hvor man kører i en karret, og man dør bare uden man kan se hvem eller hvad der skyder på en.. Jeg har søgt på youtoube, men dem på hest der skyder på en der, når aldrig at komme før man er død.. Håber på hjælp.... PS. Det er til PC.. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
jeg har nøgagtig samme problem...
ellers fedt spil. en af mine venner gav mig en idé som NÆSTEN hjalp mig videre...- for jeg har fundet ud af, at det der dræber én er usynlige ryttere (aner ikk hvorfor) så vis du ikk har fundet en løsning så prøv at skaffe nogle dynamiter og kast dem ved siden af vognen...det hjalp mig...jeg prøvede en gang men gider ikk mere. jeg håber jeg kunne hjælpe ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm.. Kan selv huske at jeg havde en del problemer med netop denne mission. Jeg døde rigtig mange gange, og blev satme også sur en del gange. Men jeg mindes aldrig at være død før personerne på hestene er kommet op forbi karreten.
Husker du at dukke dig ned, inde i karreten? Jeg fandt først ud af at man kan dukke sig, efter 20-30 minutters forsøg.
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
det virker ikke... jeg har selv prøvet... tro mig... det virker ikke. det er såååååååååå frustrerende, fordi du ikke kan se - og eller gøre noget ved du dør... der kommer helleringen rød ring der viser hvor man bliver skudt fra....
![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:44.

ellers fedt spil. en af mine venner gav mig en idé som NÆSTEN hjalp mig videre...- for jeg har fundet ud af, at det der dræber én er usynlige ryttere (aner ikk hvorfor) så vis du ikk har fundet en løsning så prøv at skaffe nogle dynamiter og kast dem ved siden af vognen...det hjalp mig...jeg prøvede en gang men gider ikk mere. jeg håber jeg kunne hjælpe 

Linear Mode