|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
GTA SA pc - Hjælp !
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan downloade en mod til GTA: SA, som hedder San Andreas Multiplayer (SA-MP) og som navnet fortæller: Tillader det dig, at spille online sammen med andre spillere fra hele verden.
Det er rimlig underholdende, og der er en MASSE servere oppe - så aktivitet, det er der . På nogle af serverne spilles der Roleplaying, som kort sagt er rollespil i gangstermiljø, hvor du skal kæmpe mod andre spillere. Du kan sammen med andre spillere slå dig sammen og ryde gaderne for andre grupper af gangstere - man kan nemlig være flere i en bil. Ved at trykke 'G' kan du sætte dig ind på passagersæderne, der er i bilen. Det giver en VIRKELIG fed fornemmelse, når man kører i en bil, hvor 3 eller flere af dine teammates skyder folk ned, imens du drøner derudaf som en ægte psykopat. Jeg har selv haft mange gode stunder med denne mod. Så hvis du ønsker at blive gangster, er denne mod noget for dig .Du kan downloade modden på SA-MP San Andreas Multiplayer mod for Grand Theft Auto (GTA SA). |
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Og først nu finder jeg det ?! Nej nej nej ... og kan ikke engang gøre det nu da mit spil er væk ![]() |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| gangsta, gtasa |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:43.

- moderator siden september 2008.
Og først nu finder jeg det ?! Nej nej nej ... og kan ikke engang gøre det nu da mit spil er væk 

Linear Mode