|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
PS3 - Oblivin - "Fejl i vampyr quest"
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Sep 2009
![]()
|
Hej Allesammen...
Jeg er ny her på siden, så starter lige med at hilse pænt på ![]() Jeg har en PS3 - spiller Oblivion - Game of the year edition. Og jeg er fu.. i min vampyr guest.... heksen vil ikke tage den sidste ingridiens til vampyr kuren... Jeg har efter søgen på nettet fundet ud af at det er en reel fejl i spillet...men at der vist er forskellige muligheder man kan forsøge... Jeg er bare ikke så hardcore til engelsk fagsprog og slang ... Er der nogen der kender til problemet _ og har en løsning som ikke indebære at man skal være computer teknikker ?? - ( Fandt et par engelske sider, hvor de vist mente at man skulle downloade noget, slette noget andet - gemme og yadda yadda yadda - der er jeg stået af......Men på denne side, forstår jeg det sådan at jeg burde kunne sætte en ældre version af spillet i min PS3 - og spille mit gemte spil på den ? - og så klare det på den måde ?? - PS3 Vampire Cure Glitch (bloodgrass) FIX ! ! ! - The Elder Scrolls IV: Oblivion (PS3) - PlayStation.com Forums ( sorry - indsæt vil ikke fungere) dette udløser på lige 10 andre spørgsmål .... men jeg venter og ser om der overhovedet er nogen der kan hjælpe.... Mange hilsner Miss Newt |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:42.

- der er jeg stået af......

Linear Mode