|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
garrys mod hjelp mig
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Alder: 15
![]()
|
jeg har lige købt
garrys mod jeg kan ikke installer spilet den skever din steam-billet er udløbet Indtast din adgankode igen for at fortsætte jeg skever min adgankode og kan ikke installer spilet hjelp mig ![]() Sidst redigeret af Taizun; 20-09-09 kl 22:59. |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej mark 12.
Har netop givet svar på dit problem, i en anden tråd, hvori du skrev det samme. En anden gang behøver du ikke at lave en ekstra tråd med samme spørgsmål, selvom vi helst ser at man laver sin egen tråd når man har et problem(Medmindre der findes et der er forbeholdt alle former for problemer inden for et område). Men her er dit svar : Garry's Mod Fejl
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Sep 2009
Sted: Esbjerg
Alder: 18
![]()
|
hvis du ikke har css eller half life 2 eller nogle source spil så kan du ikke spille det eller skal du gå ind på dine spil og aktiver den kode der ligger i æsken :P
hvis det ikke er det så ved jeg ikke hvad problemet er :P ![]() |
|||||||||||
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:42.

garrys mod
jeg kan ikke installer spilet den skever
hjelp mig 

Linear Mode