|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Club penguin
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() |
Ja jeg har os lige fået det sorte belte for 2 dage siden og jeg kan heller ikke slå sensi men min ven Mathias har fået sort belte på 5 af hans bruger derinde så jeg kan spørger ham om hvordan han gør efter sommerferien og så skriver jeg så til dig hvordan man gør
![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
jeg giver jer ret i at det er svært at slå ham men ikke umuligt!
har været med til at konstruere en del af sensei's ninja hule. det er bare om at være heldig men et lille fif. start ikke med ild ! HUSK han bruger det samme slags kulør som jer (vand ild mm.) dog skal i bare starte ud med et dårligt vand og derefter det bedste. prøv jer lidt frem ! |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
[QUOTE=God of War;10696]Hvordan slår man Sensei i Club Penguin? Jeg har fået det sorte bælte.
[/QUOTEJeg har prøvet det mange gange det er svært at regne ud men jeg kan da komme med et lille fif hvis du har brugt et 10 er kort så skal du tage det laveste kort du bag efter og så det højeste! ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
[quote=amandaeb;11662]
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:36.

Linear Mode