|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Call of duty modern warfare
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Tryk ~ for at frembringe konsollen.
den burde ligge ved siden af enter-tasten eller ved siden af 1 tallet. Call of Duty 4: Modern Warfare - PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
ok det kender jeg så ikke noget til beklager.
har prøvet google men den viser ikke noget til den fejl
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Jamen hvad er det man skal skrive inde på den notesblok??? Der stor der inde: sata cheats_points "(og så de antal computer man har fundet)". Jeg har set den film der er her inde på snyd.dk og jeg kan ikke se hvad han skriver imelem de her " ". hved DU hvad der skal stå??????? |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
nej... kan ikke lige se hvad han skriver... men han skriver 2 ting, kan jeg se, og den ene tegn er "1". Prøv det...
altså fra "0" til "1" og husk lige at lav en backup af filen
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 15-07-09 kl 14:06. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
ja det tror jeg... prøv det engang... ellers må vi lige se om moderatorene eller adminen, ved det.
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:29.

Linear Mode